Gandur: Efterårsstævne 2017 DRL

9. - 10. september 2017

Det er en glæde at invitere til Gandurs klubmesterskab 2017. Stævnet afvikles på vores 250 m ovalbane på adressen:
Ll. Damkærgård, Damkærvej 4, Skærup, 7080 Børkop.

Stævnet er et DRL stævne med A – B - D klasser. Medlemmer af Gandur har en uges fortrinsret ved tilmelding.

    • A-klasser: 4.1, 5.1, T.1 og T.2
    • B-klasser: 4.2, 5.2, T.3 og T.4
    • D-klasser: 4.3, T.5, 4.5 Senior, T.8 Senior, 4.5 Junior/ungrytter og T.8 Junior/ungrytter
  • 85 ekvipager samt en venteliste med max. 10 ekvipager
  • Startgebyr 400 kr. for Gandur medlem, tilmelding via SPORTI, der opkræves gebyr udover.
  • Startgebyr 500 kr. for ikke-Gandur medlem, tilmelding via SPORTI, der opkræves gebyr udover.
    • Efterfølgende start i A klasser koster 125,- pr klasse
    • Efterfølgende start i B klasser koster 100,- pr klasse
    • Efterfølgende start i D klasser koster 75,- pr klasse
  • Tilmelding: Tilmelding til stævnet foregår via SPORTI og åbner for medlemmer den 03.07.2017 kl. 20.00 og for alle den 10.07.2017.
    Sidste frist for tilmelding er 21.08.2017, eller når stævnet er udsolgt.
  • Indtjek: Fredag aften fra 17.00 – 20.00 og lørdag angives nærmere i tidsplanen.
  • Træning: Ovalbanen er åben fredag fra kl. 17.00 - kl. 20.00.
  • Foreløbig dommerbemandning: Silke Köhler, Helle Brendstrup, Melanie Schmidt, Hanne Bjerre, Marie Louise Christiansen, Kit Korsgård, Anette Lohrke og Trine Lassen

Indkvartering – hest og deltager:

  • Fold: 50 kr. pr. hest - husk foldmateriale.
  • Boks: 400 kr. Der er i alt 20 bokse. Husk udmugning og oprydning.
    Det koster 500 kr. at undlade udmugning af boksen.
  • Hingste skal af sikkerhedsmæssige årsager stå i boks – man kan kun tilmelde, hvis man lejer en boks på SPORTI. Hvis man har en trailer med specialindbygget boks – kontakt venligst stævneleder.
  • Hestene deltager og er opstaldet på hesteejerens eget ansvar og risiko, uanset om det er på fold eller i boks.
  • Camping: 50 kr. pr. person. El pr. enhed 100 kr.

Rytterlicens

Husk rytterlicens i alle klasser, se mere på www.islandshest.dk – det er vigtigt at købe licens til den klasse, der rides. Det er muligt at købe engangslicens til D-klasserne uden DI-medlemskab.

Fortæring:
Gandurs cafeteria er åbent under stævnet.

Lørdag aften vil der være fælles spisning: 85 kr for voksen og halv pris for børn u. 12 år.

Det skal du også vide:

  • Tilmeldingen til stævnet er bindende, der henvises generelt til reglerne på http://www.gandur.dk/CustomerData/Files/Folders/5-stævneudvalg/34_regler-for-tilmelding-og-framelding.pdf
  • Der oprettes venteliste, med max. 10 ekvipager. Stævneudvalget forbeholder sig ret til at fylde op fra ventelisten, hvis tidsplanen giver mulighed herfor.
  • Der rides efter gældende FIPO, dog med danske særregler (se islandshest.dk).
  • Gældende vaccinationsregler skal overholdes, se islandshest.dk
  • I udtagelsen kan der rides med flere på banen ad gangen undtagen i A- klasserne.
  • Der afholdes kun a-finaler.
  • Ved klasser med mindre end 5 deltager vurderes afholdes af final ift. tidsplanen.
  • Klasser med for få tilmeldte vil enten blive aflyst eller slået sammen med andre klasser.
  • Der vil være mulighed for at kvalificere sig fra B-klasse til A-klasse. Oprykning til klasser koster 150 kr., som betales kontant ved tilmelding til A-klassen i sekretariatet.
  • Efter 21.08.2016 er det ikke længere muligt at ændre klasse eller volte. Bemærk, der skal være plads i den klasse, du ønsker at ændre til, for at ændringen kan godkendes.
  • Såfremt der ved tilmelding ikke tilmeldes med korrekt navn på rytteren eller hesten, f.eks. at der ved hestens navn skrives ”hest”, betragtes ændring til korrekt navn som 1. og eneste ændring.
  • Du forpligter dig til at være hjælper under stævnet f.eks. som dommersekretær eller ledvogter (eller i cafeteriaet) – hvis man ikke ønsker at være hjælper, kan man betale ekstra 150 kr. pr. ekvipage.
  • Ved din tilmelding giver du samtidig tilladelse til at dit navn figurerer på deltagerlisten på gandur.dk
  • Tidsplaner kommer ca. 1 uge før stævnet – hold øje med gandur.dk
  • Efter ryttermødet vil indtjek forgå i sekretariatet.

Kontaktpersoner:
Alt, ikke akut, henvendelse bedes rettes på mail: gandur.sport@gmail.com

Sekretariat/tilmeldinger/frameldinger: gandur.sport@gmail.com, ved spørgsmål: Trine Winther 22 53 22 07

Stævneleder: Line Mai, 21 26 34 79

Arrangørens kontaktinfo

Gandur



Se arrangørklubben på SPORTI

Gandur

Mødested/startsted

Damkærvej 4
7080 Børkop
Danmark Vis på kort Navigér hertil