Kostur`s Kristi Himmelfarts stævne WRL/DRL

12. - 13. maj 2018

Velkommen til Kostur`s Kristi Himmelfarts stævne, Sognstrupvej 28b, Nr. Felding, 7500 Holstebro

Disipliner
A: T.1, T2, 4.1, 5.1, speedpas P.2, stilpas PP1
B: 5.2, 4.2, T3, T4
C: 4.3, 4.5, 4.5 junior, T7, T7 junior 

Der afholdes kun A-finaler.
Ved under 50 deltagere, vil stævnet blive aflyst.
Vi rider efter gældende FIPO med danske særregler. Stævnet afholdes på udendørs 250m ovalbane og er tilmeldt WRL/DRL.
Gode opvarmningsmuligheder i 20 x 60m ridehal, grusveje og skov (der må gerne rides i skoven).
Deltagerantal er max 110 ekvipager. Der er max 50 ekvipager i B+C klasser. Der vil være mulighed for venteliste. Det er ikke tilladt at sælge sin plads.

Dommere til stævnet er: Bram Van Steen, Petra Van Der Linden, Helle Brendstrup, Lise Brouér, Ole Olsdal, Lone Würtz, Lise Galskov, Stine Kjær Andersen

Tjek in:
Tjek in fredag d.11 maj kl. 15 til 21.00 og fra lørdag kl. 07.00 og man skal som ekvipage have tjekket ind senest 1 time før den første klasse, man skal ride begynder.
Banen er åben fredag  fra kl. 15.00 til kl. 21.30. 

Overnatning og forplejning:
Pølsevognen er åben fra fredag kl. 18.00 og lørdag, søndag fra kl. 7.30.
Fællesspisning lørdag aften (Pizza), tilmelding i pølsevognen senest lørdag kl. 12.00
Mht. overnatning er der mulighed for at medbringe campingvogn eller telt (Der er INGEN EL)
Alternativt henvises til Holstebro vandrehjem, sysselting 2B, 7500 Holstebro www.danhostel-holstebro.dk 

Priser
Startgebyr A klasser (WRL)
Medlemspris: 625 kr.
Ikke medlemmer: 700 kr.

Startgebyr B og C klasser (DRL)                        
Medlemspris: 500 kr.
Ikke medlemmer: 575 kr.
Boks med træpiller: 550 kr.
Tom boks med 1 pk. Spåner el. træpiller: 650 kr.
Fold: 125 kr.
Camping: 100 kr.

Fold skal tilsluttes el (medbring selv hegn og el)
Alle heste på fold står på rytter/ejers eget ansvar.
Ved tilmelding skal der som minimum bestilles en boks eller fold pr. hest hvis man ikke er opstalder.
HINGSTE SKAL PÅ BOKS.
Der skal fjernes klatter i boks inden man tager herfra!
Trailer må ikke benyttes som boks. 

Tilmelding via www.sporti.dk senest. 30/4 kl. 23.59
Programmet lukkes d. 30/4 kl. 23.59, herefter er det muligt at ændre sin tilmelding, hvis der er plads frem til d. 5 maj og mod et gebyr på 250 kr.

Senest d. 5 maj skal det oplyses hvilken hest man deltager på, såfremt man har tilmeldt sig med ”hest”
Foreløbigt program kan ses på facebook siden St. sognstrups Kostur  fra d. 7/5. (Har du ikke adgang til facebook, kontakt os på mail.)
Tilmeldingsgebyr tilbagebetales kun ved fremvisning af dyrlægeerklæring eller lægeerklæring.
Ved ankomst fremvises hestepas, tro og love erklæring samt gyldigt vaccinationskort.
Vær opmærksom på nye vaccinationsregler pr. 1/1 2018.
Tro og loveerklæring kan hentes på www.islandshest.dk
Husk korrekt rytterlicens inden stævnet.

Spørgsmål vedrørende stævnet: 

Boks, fold, camping og tjek in:
Line Bjergbæk tlf. 61767808 eller linebj79@gmail.com

Klasser, program og tidsplan:
Lone Sognstrup tlf. 20786104 sognstrup@altiboxmail.dk

Alle andre spørgsmål:
Lone Sognstrup tlf. 20786104 sognstrup@altiboxmail.dk

 

Vel mødt til et par hyggelige dage, vi håber at alle deltagere og besøgende vil være behjælpelige med at afvikle stævnet på bedste vis.

Arrangørens kontaktinfo

Kostur



Se arrangørklubben på SPORTI

Kostur

Mødested/startsted

Sognstrupvej 28 A, Nr. Felding
7500 Holstebro
Danmark Vis på kort Navigér hertil