Hjælp / FAQ

Hvorfor skal jeg oprette en profil?

Det er for at vi har en gyldig e-mail adresse vi kan sende en kvittering til. Og for at undgå at vores tilmeldingssystem bliver misbrugt.

Jeg modtager ikke en bekræftelsesmail efter jeg har oprettet min profil?

Du kan med fordel tilføje info@sporti.dk og/eller @sporti.dk til listen over dine kontaktpersoner (specielt hvis du har en hotmail-adresse) for at sikre at mails fra SPORTI bliver leveret til dig. Det kan være at mailen havner i folder for uønsket mail eller spam-folder.

Bliver min e-mail misbrugt til at sende uopfordrede mails?

Nej. SPORTI sender ikke mails fra annoncører eller os selv til den oplyste mail. Hvis du tilmelder dig et løb kan arrangøren sende dig oplysninger om arrangementet via vores system. 

Skal jeg oprette en profil for alle jeg skal tilmelde?

Nej. Tilmeldingsformularen udfyldes som standard med dine profiloplysninger. Skal du ikke selv tilmeldes kan du overskrive disse oplysninger. Klik på Gem i bunden af formularen for at tilføje flere personer. Klik på Gem og Betal når alle er tilføjet og du er klar til at betale.

Jeg vil gerne have refunderet min tilmelding/betaling - hvad gør jeg?

Du skal kontakte arrangøren direkte, da det er dem som udelukkende tager stilling til, om de vil refundere din betaling. Som udgangspunkt er køb af tilmeldinger/betaling af billetter ikke refunderbare - det har du også accepteret i forbindelse med dit køb. Du finder arrangørens kontaktinformationer på arrangementets informationsside på SPORTI.

Jeg er medlem af en klub - hvad er min adgangskode til profilen?

Når du er medlem af en klub får du ikke automatisk en profil på SPORTI. Profiler bruges i øjeblikket kun ved tilmelding til aktiviteter. Derfor skal du oprette en profil hvis du skal tilmelde dig en aktivitet. På sigt sørger vi får at dit medlemskab også vil fremgå af din profil.

Klubadministration

Er du logget ind som administrator af et arrangement eller en klub, så findes der forskellige PDF-guider øverst i højre side.

 

Jeg er deltager til et arrangement

Hvordan tilføjer jeg manglende data på min tilmelding?

Send en mail til info@sporti.dk med de data du gerne vil have tilføjet.

Hvordan ændrer jeg min tilmelding?

Send en mail til info@sporti.dk med de data du gerne vil have ændret.

Hvordan overdrager jeg min tilmelding til en anden person?

Send en mail til info@sporti.dk med navn, køn, fødselsdato, mobil, mobil og mail (samt eventuelt andre oplysninger fra formularen) på personen der skal overtage din tilmelding. Herefter opdaterer vi data og sender en bekræftelse til dig og til den nye deltager.

Hvordan opgraderer jeg til en anden distance?

Til Grejsdalsløbet kan du gå ind under Shop – Grejsdalsløbet – Tilkøb og betale for din opgradering af distance. Når ændringen er foretaget modtager du en ny bekræftelse.
Til alle andre løb skal du skrive til info@sporti.dk omkring din ønskede opgradering.

Hvordan nedgraderer jeg til en anden distance?

Kontakt arrangøren eller send en mail til info@sporti.dk  med ønske om ny distance. Du modtager en ny bekræftelse når ændringen er foretaget. Der refunderes ikke penge for en eventuel forskel i pris.

Kan jeg få mine penge tilbage hvis jeg ikke kan deltage alligevel?

I henhold til Forbrugeraftaleloven er køb af rekreative fritidsaktiviteter, herunder underholdnings-, idræts- og lignende kulturbegivenheder ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Nogle arrangører tilbyder delvis refundering, men det er afhængigt fra arrangement til arrangement.
Det er som regel altid muligt at overdrage tilmeldingen til en anden person uden omkostninger.

Hvordan tilmelder jeg en gruppe hvor deltagerne selv betaler?

Klik på Gruppetilmelding og vælg Opret gruppe. Udfyld oplysninger og vælg Gem.  Vælg Opret invitation og vælg Deltageren betaler – afslut med Gem. Systemet danner nu et link som du skal sende til dem du gerne vil have med i din gruppe. Når de har betalt får du besked som gruppeleder/holdkaptajn.

Hvordan tilmelder jeg en gruppe hvor jeg betaler for deltagerne?

Klik på Gruppetilmelding og vælg Opret gruppe. Udfyld oplysninger og vælg Gem.  Vælg Opret invitation og vælg Gruppelederen betaler – afslut med Gem. Systemet danner nu et link som du skal sende til dem du gerne vil have med i din gruppe. Når gruppedeltagerne har udfyldt tilmeldingsoplysningerne får du besked – herefter kan du gå ind og betale for en eller flere tilmeldinger. BEMÆRK at tilmeldingen først er endelig når du har betalt – pladsen er ikke reserveret. 

 

Jeg er deltager til et hestesportarrangement

Hvordan ændrer jeg mine tilmeldingsdata?

Send en mail til arrangøren – der er en kontaktformular på arrangements side på SPORTI under Arrangør- og kontaktinfo.

Hvordan overdrager jeg min tilmelding til en anden person?

Send en mail til arrangøren – der er en kontaktformular på arrangements side på SPORTI under Arrangør- og kontaktinfo. Der kan være forskellige regler for overdragelse af en tilmelding.

Hvordan tilføjer jeg et tilkøb til min tilmelding f.eks. leje af boks?

I menuen i venstre side findes et punkt der hedder Tilkøb, hvor du kan købe ekstra ydelser uden at udfylde selve tilmeldingsformularen. Det er kun tilkøb uden max antal der er sat op på denne måde. Ellers skal du kontakte arrangøren direkte.

 

Jeg er medlem i en klub

Hvordan ændrer jeg mine kontaktoplysninger i klubben?

Skriv til klubben via Kontaktinfo i menuen i venstre side når du står på klubbens side på SPORTI.

Hvorfor ændrer mine kontaktoplysninger i klubben sig ikke, når jeg opdaterer min profil?

Der er p.t. ikke en sammenhæng mellem profiler og medlemskaber/tilmeldinger. Du skal derfor også skrive til klubben hvis du skal have opdateret dine oplysninger.

Hvordan betaler jeg mit kontingent?

Er du et helt nyt medlem kan du betale ved at klikke på Indmeldelse. Er du eksisterende medlem modtager du en opkrævning på mail. Samme opkrævning vises også i din profil, hvis du har en profil. Har du ikke modtaget en opkrævning kan du kontakte klubben via Kontaktinfo i menuen i venstre side.

Hvordan ændrer jeg min medlemskabstype?

Kontakt klubben via Kontaktinfo i menuen i venstre side. Send info på nye medlemmer (navn, køn, fødselsdato som minimum) hvis der skal tilføjes flere medlemmer til dit medlemskab.

Hvordan melder jeg mig ud?

Du kan skrive til klubben via Kontaktinfo i menuen i venstre side.

 

Ris/Ros/Andre spørgsmål

Har du spørgsmål til brugen af SPORTI er du velkommen til at sende os dine spørgsmål på info@sporti.dk eller ringe og ligge en besked på +45 2071 7384 – så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Tidtagning og Resultater

Du kan se live-resultater og endelige resultater på vores nye resultatside.

Ønsker du at vide mere om vores tidtagningsløsning, så kontakt Martin på martin@sporti.dk. Du kan også læse mere her.