Hjælp/FAQ

Hvorfor skal jeg oprette en profil?
Det er for at vi har en gyldig e-mail adresse vi kan sende en kvittering til. Og for at undgå at vores tilmeldingssystem bliver misbrugt.

Jeg modtager ikke en bekræftelsesmail efter jeg har oprettet min profil?
Du kan med fordel tilføje info@sporti.dk og/eller @sporti.dk til listen over dine kontaktpersoner (specielt hvis du har en hotmail-adresse) for at sikre at mails fra SPORTI bliver leveret til dig. Det kan være at mailen havner i folder for uønsket mail eller spam-folder.

Bliver min e-mail misbrugt til at sende uopfordrede mails?
Nej. SPORTI sender ikke mails fra annoncører eller os selv til den oplyste mail. Hvis du tilmelder dig et løb kan arrangøren sende dig oplysninger om arrangementet via vores system. 

Skal jeg oprette en profil for alle jeg skal tilmelde?
Nej. Tilmeldingsformularen udfyldes som standard med dine profiloplysninger. Skal du ikke selv tilmeldes kan du overskrive disse oplysninger. Klik på Gem i bunden af formularen for at tilføje flere personer. Klik på Gem og Betal når alle er tilføjet og du er klar til at betale.

Jeg vil gerne have refunderet min tilmelding/betaling - hvad gør jeg?
Du skal kontakte arrangøren direkte, da det er dem som udelukkende tager stilling til, om de vil refundere din betaling. Som udgangspunkt er køb af tilmeldinger/betaling af billetter ikke refunderbare - det har du også accepteret i forbindelse med dit køb. Du finder arrangørens kontaktinformationer på arrangementets informationsside på SPORTI.

Jeg er medlem af en klub - hvad er min adgangskode til profilen?
Når du er medlem af en klub får du ikke automatisk en profil på SPORTI. Profiler bruges i øjeblikket kun ved tilmelding til aktiviteter. Derfor skal du oprette en profil hvis du skal tilmelde dig en aktivitet. På sigt sørger vi får at dit medlemskab også vil fremgå af din profil.

Klubadministration
Er du logget ind som administrator af et arrangement eller en klub, så findes der forskellige PDF-guider øverst i højre side.

Ris/Ros/Andre spørgsmål
Har du spørgsmål til brugen af SPORTI er du velkommen til at sende os dine spørgsmål på info@sporti.dk eller ringe og ligge en besked på +45 2071 7384 – så vender vi tilbage hurtigst muligt

 

Tidtagning og Resultater

Du kan se live-resultater og endelige resultater på vores nye resultatside.

Ønsker du at vide mere om vores tidtagningsløsning, så kontakt Martin på martin@sporti.dk. Du kan også læse mere her.