Hjælp/FAQ

Jeg vil gerne have refunderet min tilmelding/betaling - hvad gør jeg?

Du skal kontakte arrangøren direkte, da det er dem som udelukkende tager stilling til, om de vil refundere din betaling. Som udgangspunkt er køb af tilmeldinger/betaling af billetter ikke refunderbare - det har du også accepteret i forbindelse med dit køb. Du finder arrangørens kontaktinformationer på arrangementets informationsside på SPORTI.

Jeg er medlem af en klub - hvad er min adgangskode til profilen?

Når du er medlem af en klub får du ikke automatisk en profil på SPORTI. Profiler bruges i øjeblikket kun ved tilmelding til aktiviteter. Derfor skal du oprette en profil hvis du skal tilmelde dig en aktivitet. På sigt sørger vi får at dit medlemskab også vil fremgå af din profil.

Klubadministration

Er du logget ind som administrator af et arrangement eller en klub, så findes der forskellige PDF-guider øverst i højre side.

Ris/Ros/Andre spørgsmål

Har du spørgsmål til brugen af SPORTI er du velkommen til at sende os dine spørgsmål på info@sporti.dk eller ringe og ligge en besked på +45 2071 7384 – så vender vi tilbage hurtigst muligt

 

Tidtagning med chip

Spar ressourcer med SPORTI's RFID tidtagningsløsning. Ønsker du et tilbud på tidtagning til dit arrangement i 2014, så kontakt Martin på martin@sporti.dk. Du kan også læse mere her.