ARRANGEMENTET ER AFLYST

Aflyst af arrangøren.

Gandurs Klubmesterskab 2018 – DRL Stævne ABC

26. - 27. maj 2018

Det er en glæde at invitere til Gandurs klubmesterskab 2018. Stævnet afvikles på vores 250 m ovalbane på adressen:
Ll. Damkærgård, Damkærvej 4, Skærup, 7080 Børkop.

Stævnet er et DRL stævne med A – B - C klasser. Medlemmer af Gandur har fortrinsret ved tilmelding og kun Gandur medlemmer kan vinde mesterskabstitlen.

Klasser der udbydes:

    • A-klasser: 4.1, 5.1, T.1 og T.2
    • B-klasser: 4.2, 5.2, T.3 og T.4
    • C-klasser: 4.3, T.5, 4.5 Senior, T.8 Senior, 4.5 Junior/ungrytter og T.8 Junior/ungrytter
  • 80 ekvipager samt en venteliste med max. 10 ekvipager
  • Startgebyr 365 kr. inklusiv SPORTI gebyr for Gandur medlem, tilmelding via SPORTI, der opkræves gebyr udover.
  • Startgebyr 465 kr. inklusiv SPORTI gebyr for ikke-Gandur medlem, tilmelding via SPORTI, der opkræves gebyr udover.
  • Efterfølgende start i A klasser koster 125,- pr klasse inklusiv SPORTI gebyr
  • Efterfølgende start i B klasser koster 100,- pr klasse inklusiv SPORTI gebyr
  • Efterfølgende start i C klasser koster 75,- pr klasse inklusiv SPORTI gebyr
  • Tilmelding: Tilmelding til stævnet foregår via SPORTI og åbner for medlemmer den 15.04.2018 kl. 20.00 og for alle den 22.04.2018.
    Sidste frist for tilmelding er 1.05.2018, eller når stævnet er udsolgt.
  • Indtjek: Fredag aften fra 17.00 – 20.00 og lørdag senest 1 time før klassens start.
  • Træning: Ovalbanen er åben fredag fra kl. 17.00 - kl. 20.00.
  • Foreløbig dommerbemandning: Annette Kaas, Kit Korshøj, Søren Kaihøj, Gitte Hove, Lisbeth Sonne Madsen, Liv Malskær, Melanie Schmidt og Fabian Schmidt.

Indkvartering – hest og deltager:

  • Fold: 50 kr. pr. hest - husk foldmateriale.
  • Boks: 400 kr. Der er i alt 20 bokse. Husk udmugning og oprydning.
    Det koster 500 kr. at undlade udmugning af boksen.
  • Hingste skal af sikkerhedsmæssige årsager stå i boks – man kan kun tilmelde, hvis man lejer en boks på SPORTI. Hvis man har en trailer med specialindbygget boks – kontakt venligst stævneleder.
  • Hestene deltager og er opstaldet på hesteejerens eget ansvar og risiko, uanset om det er på fold eller i boks.
  • Camping: 50 kr. pr. person. El pr. enhed 100 kr. 

Rytterlicens
Husk rytterlicens i alle klasser, se mere på www.islandshest.dk – det er vigtigt at købe licens til den klasse, der rides.

Fortæring:
Gandurs cafeteria er åbent under stævnet.

Det skal du også vide:

  • Tilmeldingen til stævnet er bindende, der henvises generelt til reglerne på http://www.gandur.dk/CustomerData/Files/Folders/5-stævneudvalg/34_regler-for-tilmelding-og-framelding.pdf
  • Der oprettes venteliste, med max. 10 ekvipager. Stævneudvalget forbeholder sig ret til at fylde op fra ventelisten, hvis tidsplanen giver mulighed herfor.
  • Der rides efter gældende FIPO, dog med danske særregler (se islandshest.dk).
  • Gældende vaccinationsregler skal overholdes, se islandshest.dk
  • I udtagelsen kan der rides med flere på banen ad gangen undtagen i A- klasserne.
  • Der afholdes kun a-finaler.
  • Der rides ikke finaler, hvis der er mindre end 5 tilmeldte i klassen.
  • Klasser med for få tilmeldte vil enten blive aflyst eller slået sammen med andre klasser.
  • Efter 8.05.2018 er det ikke længere muligt at ændre klasse eller volte. Bemærk, der skal være plads i den klasse, du ønsker at ændre til, for at ændringen kan godkendes.
  • Såfremt der ved tilmelding ikke tilmeldes med korrekt navn på rytteren eller hesten, f.eks. at der ved hestens navn skrives ”hest”, betragtes ændring til korrekt navn som 1. og eneste ændring.
  • Du forpligter dig til at være hjælper under stævnet f.eks. som dommersekretær eller ledvogter (eller i cafeteriaet) – hvis man ikke ønsker at være hjælper, kan man betale ekstra 150 kr. pr. ekvipage.
  • Ved din tilmelding giver du samtidig tilladelse til at dit navn figurerer på deltagerlisten på gandur.dk
  • Tidsplaner kommer ca. 1 uge før stævnet – hold øje med gandur.dk
  • Efter ryttermødet vil indtjek forgå i sekretariatet.

Kontaktpersoner:
Alt, ikke akut henvendelse bedes rettes på mail: gandur.sport@gmail.com

Sekretariat/tilmeldinger/frameldinger: gandur.staevner@gmail.com , ved spørgsmål:

Ane Nim Bruhn tlf. 29851852

Stævneleder: Lars Dall, 26341320

 

Vi glæder os til at se dig.

Mvh
Gandurs bestyrelse

Mødested/startsted
Adresse: Damkærvej 4, 7080 Børkop, Danmark - [ se kort ]

26. - 27. maj 2018 - AFLYST

Gandurs Klubmesterskab 2018 – DRL Stævne ABC

Tilmeldingsfrist: 01-05-2018, kl. 23:59

Tidtagning og Resultater

Du kan se live-resultater og endelige resultater på vores nye resultatside.

Ønsker du at vide mere om vores tidtagningsløsning, så kontakt Martin på martin@sporti.dk. Du kan også læse mere her.