Dyrdilmyris åbne klubmesterskab 2020

12. - 13. september 2020

52 tilmeldte

Dyrdilmyri byder velkommen til Dyrdilmyri’s åbne klubmesterskab, der afholdes på Nørregård.

Stævnestart lørdag d. 12/9 og afsluttes søndag d. 13/9-2019.

Der rides efter FEIF Rules and Regulations 2020.

Der udbydes i alt 200 starter.

A-klasser: T1, T2, 4.1, 5.1 (DRL)
B-klasser: T3, T4, 4.2, 5.2 (DRL)
C-klasser: 4.3, 4.5, T5, T8 (DRL)

Pas-klasser: PP1, P2 ,P3 

Dommere ved Klubmesterskabet 2020 bliver:

Malin Elmgren (FEIF)
Andreas Windsio (FEIF)
Valdimar Auðunsson (FEIF)
Charlotte Helsø (National)
Lise Brouér (FEIF)
Stine J. Nielsen (C-dommer)

Tilmelding åbner d. 7/8 kl 20:00. De første 24 timer er tilmelding åben for medlemmer af Dyrdilmyri, herefter kan alle tilmelde sig. Det er rytterens eget ansvar at de ved tilmelding har den rigtige rytterlicens i forhold til de klasser de tilmelder sig i. Endvidere er rytteren selv ansvarlig for at opfylde de kvalifikationskrav ved tilmelding til A-klasser.

Startgebyret er 1.000,- Kr for medlemmer af Dyrdilmyri og 1.100,- Kr for ikke medlemmer. Det er en enhedspris for op til 2 gangarts klasser plus pas klasser.

Grundet COVID-19 situationen bliver vi nød til at gøre tingene på en lidt anden måde end vi plejer. Vi følger de anvisninger som Dansk Ride Forbund (DRF) har udstukket og i samarbejde med Nørregård har vi tilpasset dem så vi kan gennemføre stævnet uden at dem der har hest på eller bor på Nørregård, bliver usikre ved situationen. Der har desuden været nødvendigt at tilpasse nogen af de normale regler for stævner. Dette er nødvendigt da den uvished der er ved situationen og hvordan situationen kan udvikle sig, gør at der er en betydeligt større risiko for at stævnet aflyses eller at deltagere ikke kan deltage.

Vi håber at alle vil være imødekommende og respektere de regler som der er nødvendige og acceptere at der er en del begrænsninger vi har indført givet den uvished der er ved hele situationen.

Vi håber meget at vi kan vende tilbage til almindelige tilstande næste år og alle de ændringer der bliver indført, i år vil ikke være der næste år, når det forhåbentligt ikke er nødvendigt med ændringerne længere.

Med det i mente er her de ændringer der er indført og en klargørelse af hvad der stadig vil være tilgængeligt:

Vi kan for nuværende maksimalt være 100 personer på stævnepladsen og hvis det loft ikke bliver justeret opad så vil det være først til mølle princippet. Men forhåbentligt vil det blive justeret op den 8. august.

Der vil ikke være finaler og der vil blive redet udtagelser både lørdag og søndag.

Rytterne vil blive delt op i to grupper, så en rytter skal kun ride ENTEN lørdag ELLER søndag, ikke begge dage.

Dette gøres for at begrænse antallet af personer der er på stævnepladsen samtidigt så meget som muligt.

Som konsekvens af dette bliver vi nød til at begrænse hvilke klasser man kan melde til i samtidigt. Man kan tilmelde i en kombination af A og B klasser og kombinationer af C klasser.

For eksempel kan man godt tilmelde i kombinationen T1 og 4.2 eller 4.1 og T4.

Men man vil IKKE kunne tilmelde i kombinationen T5 og 4.2 der vil man skulle vælge hvilken klasse man vil ride i og så kun ride den ene klasse.

Der vil ikke blive uddelt bedømmelses kommentarer på stævnepladsen, de vil blive scannet ind og send ud via mail.

Der vil ikke være mulighed for opstaldning fra lørdag til søndag, da man kun skal være på stævnepladsen den dag man faktisk skal ride sin hest.

Der vil være adgangs forbud ned mod stald området og det vil derfor ikke være muligt at anvende de faciliteter (stalde, toaletter, rytterstue osv.) der ligger i staldområdet.

Det vil være muligt at anvende opvarmningsbanen og stien ned mod skoven og skoven til opvarmning. Man skal selvfølgeligt stadig holde passende afstand til andre ryttere og hjælpere.

Der vil være opstillet toiletvogne på stævneplads siden af afspærringen.

Det vil være muligt at opstille luftefolde på de folde der er markeret til formålet, men kun hen over den dag man skal ride. Husk selv at medbringe foldmaterialer.

I alle klasser kåres en Dyrdilmyri klubmester for senior, ungdom og junior ud fra udtagelses resultaterne.. Kun medlemmer af klubben kan kåres som mestre.

Op til to klasser, inklusive fold, koster 1000,- Kr. 

Ved tilmelding bekræfter rytteren at opfylde alle kriterier til DI’s Tro og Love erklæring, og blanketten skal derfor ikke medbringes.

Husk: at angive korrekt ID nr. + navn på hesten ved tilmelding.

Stævneleder: Jakob Damkjær
Sekretariat: Jakob Damkjær

Stævneoversigt:
Program offentliggøres på klubbens Facebookside 1 uge før stævnestart. Startlister opsættes på stævnepladsen senest 1 time før hver klasse.

Framelding:
Det vil ikke være muligt at få penge retur uanset årsag. Når man tilmelder sig så er man tilmeldt.

Info: Det er muligt at bytte enten hest eller rytter, men ikke begge dele.

ALLE deltagere tilkendegiver på tilmeldingen, at de er villige til at påtage sig en tildelt tjans på dagen – der vil naturligvis blive taget hensyn til hvornår man skal ride. Man kan komme til at være hjælper enten før, efter eller indimellem man selv skal ride – er dette ikke ok, skal man ikke tilmelde sig.

Se derfor efter medhjælperfortegnelsen, som kommer i forbindelse med programmet og vær klar til aftalt tid. Man skal selv finde en afløser, hvis man ikke kan varetage sin opgave.

Vær opmærksom på at man IKKE MÅ bytte rundt på tjanserne så man skal være på stævnepladsen den dag man IKKE RIDER. Så hvis man skal bytte tjanser skal det være på den dag man rider.

Der vil IKKE være et cafeteria på pladsen og halvtaget vil være reserveret til dommer (da vi ikke kan benytte rytterstuen). Så medbring selv forsyninger.

Indtjek:
DER VIL IKKE VÆRE INDCHECK FREDAG DA DET IKKE ER MULIGT AT OVERNATTE PÅ STÆVNEPLADSEN.

Lørdag fra kl. 07:30 til 10:00. Søndag fra kl. 07:30 til 10:00.

Man er velkommen til at stille spørgsmål på mail: jakobtd@me.com

Arrangørens kontaktinfo

Dyrdilmyri



Se arrangørklubben på SPORTI

Dyrdilmyri

Mødested/startsted

Nørregård
Valbyvej 44
3200 Helsinge
Danmark Vis på kort Navigér hertil