Blossi-stævne

17. - 18. september 2011

Vi glæder os til at kunne byde velkommen til BLOSSI-STÆVNET 2011, som afvikles på Tjenergården, Møllebakkevej 66, 4243 Rude.

Som sædvanlig er det et to-dages DRL-stævne, så der er tid til både ridning og hygge, samt alt det der ellers hører til et godt stævne.

AFVIKLING AF DISCIPLIN
BLOSSI-Stævnet er et rangliste stævne og der rides efter gældende regler i FIPO med danske tilføjelser.
Der rides på en 250 m ovalbane.

KLASSER
T.3. T.4, T.5, T.8, 4.2, 4.3, 4.5, 5.2

JUNIORER
Der er ingen særskilte juniorklasser, så juniorerne rider sammen med seniorerne og på samme vilkår. Dog vil bedste juniorrytter i hver klasse få roset.

STARTGEBYR M.V.
Det koster 500 kr. for to klasser. Fold, wrap og eventuelt camping er inkluderet i prisen.
Pris for ryttermiddag lørdag aften 125 kr.

TILMELDING
Tilmelding til stævnet kan ske via SPORTI og åbner for BLOSSI medlemmer tirsdag den 9. august 2011 kl. 19.00 og fredag den 12. august kl 19:00 for andre.
Tilmeldingen lukker mandag den 22. August eller når max. deltagerantal er nået.
Vær omhyggelig med tilmelding til de rigtige klasser og volter, så vi slipper for de mange rettelser efterfølgende.
Plads til MAX 90 deltagere. Hver rytter kan MAX deltage med to heste.
Ret til ændringer forbeholdes.

Alle ryttere skal være villige til eventuelt at påtage sig en tildelt hjælperopgave under stævnet – er man ikke det, skal man ikke melde sig til.

TIDSPLAN OG DELTAGERLISTE VIL VÆRE PÅ BLOSSIS HJEMMESIDE CA. EN UGE FØR.

FRAMELDING
Startgebyr refunderes ikke (undtagen ved fremsendelse af dyrlægeattest/lægeattest, hvor der refunderes 400 kr.).Ændring af ekvipager i udtagelsen (anden hest eller anden rytter) kan ske indtil en uge før stævnet. Dog er det ikke tilladt, at både hest og rytter ændres ved samme stævne.

INDSYNING
Ved indsyning fremvises vaccinationsattest, kopi af stamtavle og underskrevet Tro- og love erklæring.
Husk, at det ikke er tilladt at læsse hest af, før den er checket ind.
Indsyning fredag kl. 17.00-20.00 og lørdag kl. 07.00-08.00

RYTTERLICENS
Der kræves rytterlicens ved deltagelse i alle klasser. Læs mere om reglerne på DIs hjemmeside.

RIDEHJELM
Er obligatorisk overalt på og omkring pladsen, så snart rytter befinder sig til hest.

FOLD – OPSTALDNING
Der vil blive anvist et område, hvor der kan etableres fold med medbragt hegnsmateriale (der må kun anvendes plasticpæle).
For hingsteejere er der mulighed for at leje en boks. Det koster 300 kr. inkl. strøelse.
Både folde og bokse skal muges før pladsen forlades.

CAMPING
Det er muligt at campere til BLOSSI stævnet.

HUNDE
Er velkomne, men skal hele tiden holdes i snor - husk at opsamle evt. efterladenskaber!

CAFETERIA
Er åbent hele weekenden så lad madpakken blive hjemme og støt stævnet.
Fredag aften kl. 20.00 er det muligt at købe et måltid varm mad.

Vi håber på godt ridevejr, og glæder os til at se en masse glade ryttere og dejlige heste.

Venlig hilsen
BLOSSIs stævneudvalg

Arrangørens kontaktinfo

Blossi



Se arrangørklubben på SPORTI

Blossi Islandsheste Klub

Mødested/startsted

Tjenergården
Møllebakkevej 66
4243 Rude
Danmark Vis på kort Navigér hertil